Opvang

Voor- en naschoolse opvang

Wij werken samen met onze eigen Kinderopvang Natuurlijk Doen! Hierdoor kunnen wij niet alleen onder schooltijd voor jouw kinderen zorgen. Maar ook voor en na schooltijd.

Tijdens de naschoolse opvang zitten we in ons gebouw van Obs Dijkzicht en het dorpshuis. Hier hebben wij een mooie en huiselijke ruimte waar de kinderen worden opgevangen door onze vaste leidster.

De peutermeespeelochtend

Vanaf 2,5 jaar kunnen peuters elke woensdag mee komen spelen van 8.30-11.00 uur. De peuters spelen bij ons op school. Op de peuter meespeelochtend die verbonden is aan school, ontmoet je kind andere kinderen uit het dorp. En kan hij langzaam wennen aan een andere omgeving en nieuwe gezichten. Kinderen doen nieuwe ontdekkingen en vergroten zo hun wereld. Spelen, praten en ontdekken. Dát is wat ze bij ons doen. Aanmelden kan door het inschrijfformulier van school in te vullen.

Jeelo-onderwijs-3-kinderen-slak
OBS Dijkzicht Olst - Onze school